Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wajo! burger. Meer weten? Ontdek meer
Aj
24 jun 2026 om 4:26
Eten was lekker en snel klaar
E
23 jun 2026 om 20:33
Zeer snel bezorgd, heel goed verpakt, goed heet, goede smaak, goede hoeveelheid.
Eydie
22 jun 2026 om 20:14
ik heb heerlijk gegeten ondanks dat naar mijn smaak de twister patat langer mogen bakken zodat ze niet slap worden. De burger was heerlijk.
Ricardo
4 jun 2026 om 13:12
The burgers were nothing special and really expensive for what it was. The fries were very good though!
Rob
3 jun 2026 om 0:23
Het eten is zoals gewoonlijk heerlijk. Wat wij minder vonden is dat we voor €1,50 per bakje extra spek hadden besteld en we 5 kleine stukjes spek hadden gekregen. We zouden toch wel meer stukjes spek verwachten voor deze prijs.
Appie
27 mei 2026 om 1:12
Was echt super lekker !
Michał
26 mei 2026 om 12:11
najlepsze burgery w okolicy
Man
26 mei 2026 om 0:52
Het smaakte geweldig zeker voor herhaling vatbaar vriendelijke medewerkers